Lang leve de konigin - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van monique staps - WaarBenJij.nu Lang leve de konigin - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van monique staps - WaarBenJij.nu

Lang leve de konigin

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg monique

28 April 2006 | Indonesië, Batavia

Alvast gefeliciteerd met uwe majesteit

Ik ga zometeen een feestje vieren op de ambassade. Ben erg benieuwd; vast een hoop bobo's en blabla daar...
Gelukkig is er oude kaas met(hopelijk Groningse) mosterd en haring, zodat ik me er toch wel thuis ga voelen. Thele kantoor is uitgenodigd, dus twordt zowieso gezellig en tis op kosten van jullie belastingcenten, dussssssss.... BEDANKT!
Thele kantoor is uitgenodigd, aangezien we voor het Netherlands Education Center werken.Iedereen hier is (meer dan ik) op Nederland georienteerd. Denk dat bijna iedereen hier wel een foto heeft van zichzelf in een Volendams outfit.

Veel plezier op K'dag, met name dames 4... Geniet van de mooie verhalen en breek dat huis (met afzuigkap, hehe) niet af!

Volgende week meer,
Mo

  • 28 April 2006 - 09:46

    Joëlle:

    Tjemig ik ben jaloers, stikjaloers! Wat maak jij allemaal mooi dingen mee aldaar! Zit ik hier achter mijn pc in wederom koud NL.

    Alles gaat wel oké. Nog steeds geen nieuwe opdracht, maar mijn CV ligt nu bij 3 bedrijven dus er gaat nu vast snel iets komen. Skiën met Gerrit was helemaal fantastisch; super lekker weer, prima nieuwe skies en héél leuk met zijn tweeën. Dat laatste toch best spannend want ineens zaten we 4 dagen boven op elkaars lip.

    Straks lekker de jordaan in en morgen door het vondelpark sjouwen. Is het gewoon alweer een jaar gelden dat jij terug kwam uit Tanzania en het alleen maar heel erg koud had...

    Verder alles oké. Met pa & ma gaan we nu waarschijnlijk een week de Sahara in; lijkt me super leuk! Ik nog aan het overpeinzen of ik richting India trek.

    Verder kansen om in het huis van Florien voor 2 jaar te kunnen wonen aangezien zij naar Frankfurt voor haar werk gaat. Zou super zijn; alles voor mezelf, langs de Amstel! Nog even afwachten.

    Ik ben benieuwd naar jullie festiviteiten aldaar en wat je plannen voor na Indonesië zijn. De jongen (naam kwijt, Gerard?) heeft met inmiddels gebeld, daar heb ik volgende week een afspraak mee! Goed gelobbied!

    Heel veel plezier daar en tot snel, want mis je wel!

    Joëlle

  • 29 April 2006 - 06:15

    Laura:

    En.....heb je ook nog bitterballen gekregen?? Of oranje-gebak?? I am curious. Voor mij geen oranjestemming dit jaar, want zit met neus in financien en hypotheken. Wel feeststemming, want ben nu wellicht (niet alleen uiteraard, die lange natuurlijk ook)eigenaar van een heus amsterdams appartement!!! Voel me nu echt volwassen worden en je snapt dat mn hoofd nu natuurlijk weer tolt van de overpijnzingen, haha. Maarre...als alles doorgaat deze zomer verhuizen: slechts 2 straten verder!! Laatste nieuws van IFM: Betty nog steeds druk met politiek, maar dacht dat ze t net niet had gehaald. Ze was er zelf wel een beetje zat van, want was alleen maar corrupt en kostte veel geld.


    Kussen laura

  • 29 April 2006 - 08:32

    Monique En Sarah:

    Gezocht:

    Mannelijke reispartner(s) die eind juni/ begin july zin hebben het avontuur in Jemen of Iran met ons aan te gaan. Vooralsnog staan we open vor iedereen!

  • 30 April 2006 - 14:40

    Wieke:

    Hey Mo, het was een zeer geslaagd weekend! Als je geluk hebt, ben je volgend jaar in Nederland en kun je mee naar AMELAND!!! Er zal waarschijnlijk niet gevolleybald worden, maar misschien ook wel. Keuzes maken was niet het sterktste punt dit weekend, te grappig over een ei en een knakworst!

    LOL! Liefs Wieke

  • 08 Mei 2006 - 01:09

    Johan:

    Hey Mo! Blijft ook leuk om jouw verhalen te lezen!! k Blijf je volgen vanaf de andere kant van de wereld. Wanneer ging je nou naar t Midden Oosten? Of gaat dat niet meer door?

  • 27 Juli 2006 - 10:57

    Ina:

    hi girls remember me ? i missed u both, by the way i sent my gown picture together with my fiance's picture and me. i love u both and keep in touch ok !. God bless u.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

monique
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 70512

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: